2012. augusztus 22., szerda

Helyzetjelentés

Sziasztok! :)
Lenne pár info, amit meg szeretnék veletek osztani:
- Kedvet kaptam a kritika íráshoz, szóval, aki szeretné, hogy véleményt mondjak a történetéről, nyugodtan írjon nekem akár e-mail-ben, megjegyzésben, facebbok-on üzenetben, chat-en... :D
- Lassan, de biztosan kész vagyok az Üres szívek 1. fejezetével, szóval hamarosan kaptok egy nagyobb részletet belőle.
- A Gyilkos szemek 11. fejezete is jól halad.
- Szeptember elején vagy közepe táján lesz egy nyeremény játék, ahol az általam készített párna lesz a  nyeremény :'D
- Lassacskán sikerül összeszednem magam, szóval hamarosan az Egy titkokkal teli világból és az Egy szál vörös rózsából is lesz friss! :))
- És végül, de nem utolsó sorban, megnyitottam életem első könyvvéleményes blogját, ami még fejlesztés alatt áll, de ennek ellenére fel került az első kritika. :)) [Katt a képre]







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése