2012. augusztus 11., szombat

Kérdések-Válaszok

Farkas Anita kérdéseire válaszoltam a Liebster Award keretein belül :) /Anita facebook oldala/

1.) Mit jelent számodra az írás?
Az írás mára már az életem részévé vált. Óvóhelyet ad a gondok elől, ellazít, ha ideges vagyok és reményt ad azzal kapcsolatban, hogy van még esély a jó győzelmére. Igazából megnyugvást jelent nekem.
2.) Melyik a kedvenc könyved, és miért?
Igazából nincs kedvenc könyvem. Több is szerepel a top 10 1. helyén.
3.) Bétázod-e valamelyik ismerősöd írását/írásait, és ha igen mi a véleményed róla?
Nem, sajnos nem. Pedig szívesen vállalkoznék erre a feladatra.
4.) Földünkön beköszöntött a Jégkorszak, és a világ összes országának kormánya felszólítja a lakosságot, hogy tüzeljen el mindent, ami éghető? Melyik az a könyv, amit inkább megfagynál, de nem hagynád, hogy a lángok martalékává váljon?
Őrült könyvrajongó lévén a jogi könyveken és az olvashatatlan regényeken kívül mindent megmentenék.
5.) Kitől vennél szívesen írás leckéket? (Lehet már nem élő író/írónő is.)
Ez egy nehéz kérdés, mert jó pár nevet fel tudnék sorolni, de megerőltetem magam és választok egyet. Ady Endre, tőle nagyon szívesen vennék írás leckéket. :)
6.) Mióta van blogod, és milyen célt szolgál?
2010. május 29-én nyitottam meg a legelső blogomat (Csak egy szó), amit arra használtam/használok, hogy megosszam a világgal a Szepy-féle Alkonyatot. Persze azóta már más történetekkel foglalkozó blogjaim is vannak.
7. Tudnál élni olyan világban, ahol nincsenek könyvek?
Kizárt dolog... Szerintem összeroppannék.
8.) Van-e olyan tevékenység pl.: sport, amelynek végzése közben ihletet kapsz az íráshoz?
Egy forró zuhany számomra iszonyatosan jó ihlet forrást jelent, emellett még a Hajógyárin vagy a Margit-szigeten történő séta is. :) Persze olykor már attól fejbe csap a múzsa, ha csak ülök az osztályteremben és nézek ki a fejemből. :D
9.) Ha hatalmadban állna feltámasztani három művész embert (pl.: írót, költőt, énekest, festőt stb. ), kiket hoznál vissza az életbe?
Michael Jackson, Munkácsy Mihály, Whitney Houston
10. Melyik ma is élő író és/vagy írónő regényeit filmesítenéd meg?
Vavyan Fable
11.) Melyik az a könyv, amit a világ összes kincséért sem olvasnál el még egyszer?
Władisław Stanisław Reymont: A vámpír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése