2012. augusztus 27., hétfő

Kérdések - válaszok 3.


Köszönöm szépen a díjat Amelié-nek! :))

1. Miért kezdtél el írni?
Mikor minden kezdődött eléggé antiszociális voltam. Egész nap a gép előtt ültem és Twilgiht ficeket olvastam. Gondoltam én is megpróbálkozok azzal, hogy átírom Steph történetét... :)
2. Mi az életcélod?
Speciel nincs... Varrónőnek tanulok, aztán érettségi.. utána fősuli és fogalmam sincs, majd elválik.
3. Mit csinálsz hobbi gyanánt?
Fényképezek, írok, képeket szerkesztek.
4. Mi leszel, ha nagy leszel?
Mozdonykerék pumpáló... :D Nem ám, varrónő. :)
5. Ha kívánhatnál valami egészem különlegeset az élettől, mi lenne az?
Azt, hogy végre legyen minden renden itthon, és anyunak olykor ne kelljen éjszakába nyúlóan dolgoznia. :)
6. Hova utaznál el a legszívesebben?
 Machu Picchu
7. Mi az, ami nélkül nem tudnál élni?
A családom. :) Mikor nem voltak barátaim, anyukám és a két testvérem végig mellettem álltak.
8. Hogyan definiálnád a barátság szó igazi jelentését?
Feltétel nélküli elfogadás és bizalom.
9. Mondj egy könyvet, vagy filmet, ami számodra tanulságos volt.
Komfortos mennyország
10. Legemlékezetesebb olvasmányod?
 
Kathleen E. Woodiwiss: A farkas és a galamb
11. Legviccesebb emléked?
Amikor kint voltunk Ausztriában, és apám ismerősénél voltunk pár napot. Elmentünk várost nézni, és előbb értünk vissza, mint a tulajok. Így a bátyám, a húgom és én, idióta táncikálásba kezdtünk unalom űzés gyanánt. Persze ezen kívül még ezer plusz egy vicces emlékem van. de ezek mind-mind a családom társaságában történtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése