2015. február 21., szombat

Lelkem szavai - 03.11.

Emlékeztetőül: 03:09
???? ???? 03.11. 15:10

Okééé.... Hol a jó büdös francban vagyok és miért van ennyire sötét? És hol van Kristen? Vajon mennyi ideig voltam kiütve? Milyen nap van? És hány az óra? Megőrülök!!! 
De nem szabad. Meg kell nyugodnom. Mély levegő! 
Nos akkor először is mérjük fel a terepet. Egy szobában vagyok, ahol van egy ágy és egy éjjeliszekrény, amin áll egy kislámpa. Komolyan, nagyon oda tudnak figyelni az ember komfortzónájára. A falak fehérek, kép nincs rajtuk. Egyetlen egy ajtó választ el a külvilágtól. Még egy átkozott ablak sincs.
Most jön az, hogy én megbolondulok és kényszerzubbonyt húznak rám?
Haha...
Vagy kivágódik az ajtó és egy elmebeteg sorozatgyilkos végez velem?
Kissé negatív vagyok, úgy érzem.
De... Várjunk csak! Mintha léptek zaját hallanám. Vajon ki jön?
Kulcsok zörgése. Valaki fogja nyitni az ajtót.
- Andy, kicsim, én vagyok az Tom, ne félj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése