2012. október 8., hétfő

Lelkem szavai - 03.03.




Ma reggel felkeltem. Mily meglepő. De bárcsak ne tettem volna. Alison haza jött és a két elviselhetetlen csatlósát is hozta magával. Rosaline-t és Laurát.
Azt hiszem, hogy rájöttem, mi hiányzott az eddigi életemből. Nem elég, hogy hajnalok hajnalán ki lettem rugdosva az ágyamból, még ezeknek a picsáknak a nyávogását is hallgatnom kellett.
Fogalmam sincs, hogy anya, hogyan tudja elviselni Őket. Mondjuk nem is nagyon érdekel, az a lényeg, hogy minél előbb lelépjenek. Nincs kedvem a két kiló sminkkel kikent képüket nézegetni. Annyira szánalmas mind a három. Hetente váltogatják a pasijaikat.
- Nocsak-nocsak. Kit látnak szemeim. - Hallottam meg a világ legidegesítőbb hangját.
- Mit akarsz? Úgy tudtam, hogy te már kinőttél a játékokból - pillantottam fel rá.
Arcán egy gúnyos megvető mosoly volt, amitől a hátamon is felállt a szőr. Jobb oldalán Rosaline, bal oldalán pedig Laura, akik ugyan úgy néztek, mint a nővérem.
- Én igen, de ahogy látom te nem - nevetett fel gúnyosan.
- Hogy tájékoztassalak, ez csak egy munka. És anya kedvéért csinálom. Nem tudom, hogy te mikor tettél meg bármit is anyu kérésére - ejtettem meg egy vigyort. - Most pedig, ha nem akartok semmit venni a hülyének sem mondható pasijaitoknak, akkor kérlek szépen hagyjátok el az üzletet - morogtam egy cseppet sem kedvesen, mire fogták magukat és felszegezett állal kivonultak az ajtón.
Közömbös arccal bámultam utánuk, de legszívesebben megtéptem volna mind a hármat. Nem értem, hogy az ilyen lányok miért léteznek.
- Ő a nővéred? - lépett mellém Kevin az egyik munkatársam.
Ja azt elfelejtettem említeni, hogy ma először fél év után megszólaltam. Ugye milyen szuper?
- Igen - sóhajtottam fel idegesen.
- Figyelj Andrea... - kezdte volna, de én dühödten félbeszakítottam.
- Andy, csak Andy.
- Oké - emelte maga elé védekezően a kezeit.- Na szóval, Andy. Nem lenne kedved eljönni velem ma este valahova?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése